Van scheur tot statement: AO76 lanceert Be Proud of Your Repair-service

SPEELSE LITTEKENS

Een scheur aan de knie, of een gat aan de elleboog in een lievelingstrui? Maak herinneringen aan avonturen zichtbaar! Dat is de essentie van AO76’s nieuwste service: Be Proud of Your Repair. Niet zomaar een saaie herstelling, maar een creatief eerbetoon aan de avonturen die kinderen beleven terwijl ze in hun favoriete kleren de wereld ontdekken.

Waarom kleding weggooien, als je ze ook kan herstellen én met trots dragen? Want volgens AO76 vertelt elk gerepareerd kledingstuk een onvergetelijk verhaal – van speelmomenten in het park tot grootse avonturen op vakantie. Be Proud of Your Repair maakt die verhalen zichtbaar.

Be Proud of Your Repair is voor iedereen beschikbaar vanaf 30 november – een perfect moment, want AO76 kiest bewust voor een duurzame knipoog naar Black Friday door het om te dopen tot Conscious Friday. Deze duurzame en eigentijdse oplossing is niet louter praktisch, maar vooral een statement. In plaats van kleding te herstellen naar de originele staat kiest het Belgische merk bewust voor opvallende reparaties die gezien mogen worden. Met kleurrijke stiksels transformeert een scheur of een gat in een persoonlijke handtekening. Wat ooit een scheur was, wordt nu een eyecatcher. En het mooiste van alles? De jonge dragers kiezen zelf de kleur van hun draad, waardoor elke reparatie een verlengstuk van hun creativiteit wordt én een jeugdherinnering om te koesteren.

DUURZAAM REPAREREN, TROTS DRAGEN

Breng je beschadigde AO76-kleding binnen in een van de winkels in Gent, Antwerpen, Brugge, Knokke of Nieuwpoort en laat het gratis herstellen. Hoe werkt het? Je kind kiest een kleurrijke draad uit en de kleren worden door AO76 zelf hersteld. Na twee weken ongeveer kan je er opnieuw om gaan. Gun elk kledingstuk een langer en avontuurlijk leven en draag je play scars met trots! ​

DOWNLOAD DE BEELDEN HIER

Over AO76
AO76, opgericht als familiebedrijf in 1976, is een Belgisch kledingmerk dat zich richt op jongens en meisjes tussen 4 en 16 jaar oud. Onder leiding van de derde generatie, Gaspard Poelman, straalt het merk een warme en oprechte sfeer uit. Hoewel AO76 kijkt naar de toekomst, blijft het merk trouw aan zijn wortels en koestert het zijn authenticiteit. AO76 vermijdt het blindelings volgen van trends en concentreert zich op het handhaven van zijn eigen unieke stijl. AO76 telt vijf flagshipstores in België waaronder Nieuwpoort, Knokke, Gent, Antwerpen en Brugge. Daarnaast wordt de collectie ook wereldwijd verkocht op ao76.com.

Heb je nog vragen over de samenwerking van dit power-duo? Of leer je de gezichten achter AO76 graag beter kennen?

Contacteer dan ao76@talkie.be, zij helpen je graag verder.

Walkie Talkie

Karolien Devillé